
პროექტის ,, წარსულის ცოდნა - ჩვენი მომავალია” ფარგლებში
დაგეგმილი ერთ-ერთი აქტივობა ,,ვიზიტი ივ. ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტში"
|
2017 წლის , 23 აგვისტო
თბილისი,
გუდაური, „მარკო პოლო“
|
ქალაქ თბილისის მუნიციპალიტეტის მერიის განათლების,
სპორტისა და ახალგაზრდულ საქმეთა საქალაქო სამსახურისა ფინანსური მხარდაჭერით სსიპ 118-ე
საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლი თამარ თაბუაშვილი ახორციელებს პროექტს ,,წარსულის
ცოდნა -ჩვენი მომავალია, რომლის ფარგლებშიც , პროექტში ჩართული მოსწავლეებს , წაიყვანს
თბილისის ივ-.ჯავახიშვილის სახელმწიფო უნივერსიტეტში.
პროექტის საერთო მიზანებიდან გამომდინარე ამ აქტივობის
მიზანი არის მოსწავლეები გაეცნონ ივ, ჯავახიშვილის ბიოგრაფიას, მის ღვაწლსა და დამსახურებას
ერის წინაშე.
აქტივობაში
მონაწილეობას მიიღებს პროექტში ჩართული 50 მოსწავლე, ისტორიის მასწავლებელი ლალი პავლიაშვილი,
მშობელი ციცო ცალუღელაშვილი
აქტივობა განხორციელდება ივ, ჯავახიშვილის სახელობის
სახელმწიფო უნივერსიტეტში
მისამართი ჭავჭავაძის
გამზირი#1
სამუშაო ენა: ქართული
საკონტაქტო პირი:
თამარ თაბუაშვილი-
ქ. თბილისის 118-ე საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი
დღის წესრიგი
|
III დღე
|
დრო
|
აქტივობა
|
|
10:00
|
შეკრება სკოლის ეზოში
|
თამარ თაბუაშვილი
|
11:00
|
ვიზიტი ივ.ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო
უნივერსიტეტში
|
თამარ
თაბუაშვილი ლალი პავლიაშვილი
|
12:10
|
მუზეუმის
დათვალიერება
ბიბლიოთეკის
დათვალიერება
|
|
მანანა
ლილუაშვილი, მუზეუმის თანამშრომელი
|
||
თეა
კაშია, ბიბლიოთეკის თანამშრომელი
|
||
|
||
14:00
|
მერაბ
კოკოჩაშვილის დოკუმენტური ფილმის ,,ივანე
ჯავახიშვილი „ნახვა
|
მარიამ
ლომოური,საბავშვო უნივერსიტეტის ხელმძღვანელი
|
15:00
|
კითხვა-პასუხი მუზეუმის თანამშრომლებთან
მოსმენილი ინფორმაციების ირგვლივ
|
უნივერსიტეტის
თანამშრომლები, ისტორიის მასწავლებელი ლალი პავლიაშვილი
|
პროექტის სახელწოდება
|
წარსულის
ცოდნა- ჩვენი მომავალია
|
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირის სახელი და გვარი
|
თამარ თაბუაშვილი
|
საკონტაქტო ინფორმაცია
|
tamartabuashvili@gmail.com
577339323
|
|
|
|
სკოლის დასახელება
|
სსიპ ქ. თბილისის 118-ე საჯარო სკოლა
|
მისამართი
|
ქ.თბილისი, ლიბანის 22
|
პროექტის განხორციელების ვადები
|
20ივლისი 2017 წელი
|
პროექტის ბიუჯეტი
|
__810ლარი 80თეთრი___ლარი
|
პროექტის
მიზანი:
|
მოსწავლეების ინტელექტუალურ-შემოქმედებითი უნარების განვითარება,ექსკურსიის
,როგორც სასწავლო-შემოქმედებითი ხასიათის აქტივობის პოპულარიზაცია,ქვეყნის კულტურის,ტრადიციების
მიმართ პასუხისმგებლობის გააზრება, პრობლემის დანახვის და
გადაჭრის გზების დასახვის უნარის განვითარება
|
||||||||||||||||||||||||||||
ამოცანები:
|
პროექტის ფარგლებში დაგეგმილი აქტივობების განხორციელებისთვის საჭირო რესურსების მოძიება,
შესაბამისი გარემოს შექმნა.მოსწავლეთა ჩართულობის უზრუნველყოფა.ივანე ჯავახიშვილის-როგორც
ქვეყნის პატრიოტისა და ახალგაზრდების განათლებაზე მზრუნველის გაცნობა,მისი მშობლიური
სოფლის ისტორიული ფასეულობების გაცნობა
|
||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის
ბენეფიციარები:
|
მოსწავლეებს შევარჩევ წინასწარ შემუშავებული კითხვარის მიხედვით, რომელიც
შედგენილი იქნება პროექტის მიზნიდან გამომდინარე,ასევე პროექტში ჩართულები იქნებიან
ის მოსწავლეები, რომელთაც 2016-17 სასწავლო წელს აქტიურად მიიღეს მონაწილეობა სხვადასხვა
სასკოლო აქტივობებში საბაზო და საშუალო საფეხურის 50 მოსწავლე. გათვალისწინებული იქნება ასევე მათი
ინტერესები თემასთან დაკავშირებით
|
||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის
დასაბუთება:
|
თანამედროვე სკოლებში ძალიან აქტუალურია ისეთი აქტივობების მოწყობა,
როგორიცაა ექსკურსიები, რომელიც თეორიულად ხელს უნდა უწყობდეს მოსწავლეებში სასწავლო-შემოქმედებითი,
ინტელექტუალური უნარების განვითარებას , ვინაიდან იგი უნდა ატარებდეს სასწავლო-შემეცნებით
ხასიათს, ეხმარებოდეს მოსწავლეებს სამყაროს ერთიანობის აღქმაში, ,განიხილავდეს ისტორიულ-გეოგრაფიულ-ლიტერატურულ
კონტექსტში, ეხმარებოდე სთეორიული ცოდნის პრაქტიკაში დანერგვაში, ხედავდეს პრობლემას
და გამოხატავდეს მზაობას პრობლემის მოსაგვარებლად.
დღემდე არსებული რეალური სიტუაცია კი აბსოლიტურად საპირისპიროა, ექსკურსია
ასოცირდება ტრანსპორტში ხმაურთან,ადგილზე ღრეობასთან , ,,მშობლების ქეიფთან“ ( ვინაიდან
ექსკურსიას ისინი აფინანსებენ აუცილებლად თვლიან ექსკურსიაზე ყოფნას და ამ ფორმით
ჩართვას ) ისტორიული ადგილების მხოლოდ ზედაპირული დათვალიერებით და უკეთეს შემთხვევაში
რამდენიმე სპორტული აქტივობის გამოყენებით.
მოსწავლეებთან საუბრისას აღმოვაჩინე ,ძალიან სამწუხარო ფაქტი - მათმა
უმრავლესობამ არ იცოდა თუ ვინ იყო ივანე
ჯავახიშვილი, რა წვლილი მიუძღვის მას ქართული განათლების საქმეში, საერთოდ არ იცოდნენ
თუ საიდანაა წარმოშობით იგი, რა ისტორიული მნიშვნელობსაა მისი სოფელი, არ არიან ნამყოფები
ივანე ჯავახიშვილის დაარსებულ დედაუნივერსიტეტში.
|
||||||||||||||||||||||||||||
დაგეგმილი
აქტივობები:
|
პროექტის ფარგლებში განხორციელდება სხვადასხვა დაგეგმილი აქტივობა :
ვეწვევით ივ.ჯავახიშვილის სახელობის სახ. უნივერსიტეტს
გავეცნობით მანამდე ისტორიას, სკოლაში მოვაწყობთ ფილმის ჩვენებას
ივ, ჯავახიშვილზე, დავამზადებთ კედლის გაზეთებს,
მოვაწყობთ ექსკურსიას სოფელ
ხოვლეში, სადაც ვეწვევით ივ, ჯავახიშვილის სახლ-მუზეუმს, გავეცნობით მისი ცხოვრების
ეპიზოდებს, მუზეუმის ეზოში წარმოვადგენთ პრეზენტაციებს,
ასევე, მოვინახულებთ,,ხოვლეგორას“ , სადაც არქეოლოგიური გათხრების შედეგად
აღმოჩენილია ჩვ.აღ.მდე ადამიანის ნასახლარები, ჭურჭელი, ნახავენ უძველეს კოშკს, გოგირდის
წყლებს, გაესაუბრებიან მოსახლეობას და გაიგებენ სოფლის ეთნიკურ,რელიგიურ წეს-ჩვეულებებს.
დღის ბოლოს,ტყის პირას მოეწყობა სპორტული აქტივობები, კოცონთან შეაჯამებენ სხვადასხვა
აქტივობიდან მიღებულ ცოდნას, შემოქმედებითი უნარების განვითარების ხელშეწყობის მიზნით
მოსწავლეები საკუთარ შთაბეჭდილებებს გააცოცხლებენ
ნახატში, დაწერენ ესეს,.მოტივაციის ასამაღლებლად ყველა მონაწილეს გადაეცემა სიგელი
, ხოლო საუკეთესო ესეებისა და ნახატის ავტორებს ( იხ. დანართი 1)სამახსოვრო წიგნები. ესეებს შეაფასებს
პროექტის ხელმძღვანელი ,მონაწილე მშობელი და ისტორიის მასწავლებელი. ხოლო საუკეთესო
ნახატების ავტორებს გამოავლენენ თავად მოსწავლეები ღია კენჭისყრით მითითებულ კრიტერიუმებზე
დაყრდნობით.
თბილისში დაბრუნებულები თავს მოვუყრით არსებულ მასალას , მიღებულ ინფორმაციებს
და შევქმნით ბლოგს,,სადაც ავტვირთავთ ექსკურსიაზე მიღებულ შთაბეჭდილებებსა და ინფორმაციებს.
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||||
მოსალოდნელი
შედეგები:
|
მოსწავლეებს განუვითარდებათ ინტელექტუალურ--შემოქმედებითი უნარები, პრაქტიკულად
ნახავენ, თუ რა დატვირთვა შეიძლება ჰქონდეს ექსკურსიას, მოინახულებენ სოფელ ხოვლეს
და მის ისტორიულ ღირსშესანიშნაობებს , გაეცნობიან ივანე ჯავახიშვილის როლს ქართველი
ახალგაზრდების განათლებისთვის ზრუნვაში
|
||||||||||||||||||||||||||||
ინდიკატორები:
|
პროექტის ფარგლებში შექმნილი ბლოგი,კედლის გაზეთები, ექსკურსიის ამსახველი
ფოტოები და ექსკურსიაზე შექმნილი ნახატები, ესეები
|
||||||||||||||||||||||||||||
მონიტორინგი
და შეფასება:
|
მონიტორინგს ვაწარმოებთ აქტივობის დაგეგმვის და განხორციელების შემდეგ,
გვექნება ჩანაწერების დღიურები, შეფასებისა და თვითშეფასების კითხვარები
|
||||||||||||||||||||||||||||
დამატებითი
ინფორმაცია:
|
დანართი1
ესეს შეფასების კრიტერიუმები
ნახატის შეფასების კრიტერიუმები
|
№
|
სახელი და გვარი
|
კლასი
|
პროექტის ფარგლებში შესასრულებელი
ფუნქციები
|
1
|
შოთა აბგაიძე
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
2
|
ლუკა ბედინეიშვილი
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
3
|
გიორგი ბერუაშვილი
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
4
|
გვანცა ბიწაძე
|
VII
|
კედლის გაზეთის დამზადება
|
5
|
მერი ბუჯიაშვილი
|
VII
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
6
|
სალომე გელენიძე
|
VII
|
სპორტული აქტივობის
|
7
|
ანანო გურგენაძე
|
VII
|
ბლოგის შექმნა
|
8
|
გიორგი ექსეულიძე
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
9
|
გიორგი თეგეთაშვილი
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
10
|
თამარ იარაჯული
|
VII
|
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
|
11
|
დათო კენჭოშვილი
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
12
|
მერი კიკნაძე
|
VII
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
13
|
მარიამ მეძველია
|
VII
|
ბლოგის შექმნა
|
14
|
ნათია
მოლოდინი
|
VII
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
15
|
მარიამ მურვანიძე
|
VII
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
16
|
გიორგი პავლიაშვილი
|
VII
|
კედლის გაზეთის დამზადება
|
17
|
მარიამ რაზმაძე
|
VII
|
ბლოგის შექმა
|
18
|
ანა საბაძე
|
VII
|
კედლის გაზეთის დამზადება
|
19
|
ილია სლივკოვი
|
VII
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
20
|
თათია ჩხეიძე
|
VII
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
21
|
ლუკა ცალუღელაშვილი
|
VII
|
კედლის გაზეთის გაფორმება
|
22
|
გიორგი წიკლაური
|
VII
|
სპორტული ინვენტარის შეძენა
|
23
|
ცოტნე წიკლაური
|
VII
|
ბლოგის შექმნა
|
24
|
ანი წიწიკაშვილი
|
VII
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
25
|
დავით ხიხაძე
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
26
|
ერეკლე ხიხაძე
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
27
|
ავთო ახალკაცი
|
XI
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
28
|
ანი რუხაია
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
29
|
დავით ღვინაძე
|
XI
|
სპორტული ინვენტარის შეძენა
|
30
|
ნიკოლოზ ბეგალაშვილი
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
31
|
ნინო პაპიაშვილი
|
XI
|
ესეების წერის ორგანიზება
|
32
|
ნინო ცხვარიაშვილი
|
XI
|
ესეების წერის ორგანიზება
|
33
|
ეკა მეტრეველი
|
XI
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
34
|
ნიკა ლომიშვილი
|
XI
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
35
|
ავთო ჭყოიძე
|
XI
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
36
|
კობა წიკლაური
|
XI
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
37
|
ნანა აფაქიძე
|
XI
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
38
|
მარიამ მეზვრიშვილი
|
XI
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
39
|
ლუკა დორეული
|
XI
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
40
|
ავთანდილ თევზაძე
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
41
|
ნინო გაბრიელაშვილი
|
XI
|
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
|
42
|
მარიამ ყოჩიაშვილი
|
XI
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
43
|
გიტო ბენდელიანი
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
45
|
თამარ ივანიშვილი
|
XI
|
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
|
46
|
თინათინ მაისურაძე
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
47
|
კაპიტონ მუმლაძე
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
48
|
ქეთევან ღანიაშვილი
|
XI
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
49
|
დავით ბექაური
|
XI
|
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
|
50
|
სალომე ხვედელიძე
|
XI
|
კედლის გაზეთის მომზადება
|
№
|
დასახელება
|
ერთეულის ღირებულება
|
რაოდენობა
|
სულ
|
|
1.
|
საკანცელარიო ნივთები
|
||||
1.1.
|
ფორმატები
|
0.80 ლ
|
6ც
|
4.8 ლ
|
|
1.2.
|
ფლომასტერები
|
5ლ
|
6ც
|
30ლ
|
|
1.3.
|
თაბახის ფურცლები
|
7ლ
|
1ც
|
7ლ
|
|
1.4.
|
პასტები
|
0.20
|
50.ც
|
10ლ
|
|
1.5
|
მაგნიტური დაფა
|
60ლ
|
1 ც
|
60ლ
|
|
1.6
|
მოლბერტი
|
35ლ
|
2ც
|
70ლ
|
|
1.7
|
სიგელები
|
1ლ
|
50ც
|
20ლ
|
|
1.8
|
წიგნები
|
10ლ
|
4ც
|
40
|
|
|
სულ
|
|
|
241.80ლ
|
|
2.
|
კვება
|
||||
2.1.
|
ძეხვები
|
10ლ
|
2კგ
|
20ლ
|
|
2.2.
|
პური (ბუტერბროტის)
|
0.50ლ
|
30ც
|
15ლ
|
|
2.3
|
წვენი
|
2ლ
|
10ც
|
20ლ
|
|
2.4
|
ყველი
|
7ლ
|
1,5კგ
|
10ლ
|
|
2.5
|
ორცხობილები
|
6ლ
|
3კგ
|
18ლ
|
|
2.6
|
ხილი
|
4ლ
|
4კგ
|
16ლ
|
|
2.7
|
ერთჯერადი ჭურჭელი
|
2.00
|
20ც
|
40ლ
|
|
|
სულ
|
|
|
139ლ
|
|
3.
|
ტრანსპორტირება
|
||||
3.1.
|
ექსკურსიის ტრანსპორტირება
|
300ლარი
|
1
|
300ლარი
|
|
3.2.
|
|
|
|
|
|
|
სულ
|
|
|
300ლ
|
|
4.
|
სპორტული აქტივობის ინვენტარი
|
||||
4.1.
|
ბურთი
|
25ლ
|
2ც
|
50ლ
|
|
4.2.
|
ლახტი
|
5ლ
|
4ც
|
20ლ
|
|
4.3
|
ბადმიქტონი
|
30ლ
|
2ც
|
60ლ
|
|
|
სულ
|
|
|
130ლ
|
|
პროგრამის ჯამური ბიუჯეტი
810
ლარი 80 თეთრი
|

პროექტის სახელწოდება
|
წარსულის
ცოდნა- ჩვენი მომავალია
|
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირის სახელი და გვარი
|
თამარ თაბუაშვილი
|
საკონტაქტო ინფორმაცია
|
tamartabuashvili@gmail.com
577339323
|
სკოლის დასახელება
|
სსიპ ქ. თბილისის 118-ე საჯარო სკოლა
|
მისამართი
|
ქ.თბილისი, ლიბანის 22
|
პროექტის განხორციელების ვადები
|
20ივლისი 2017 წელი
|
პროექტის ბიუჯეტი
|
__810ლარი 80თეთრი___ლარი
|
პროექტის
მიზანი:
|
მოსწავლეების ინტელექტუალურ-შემოქმედებითი უნარების განვითარება,ექსკურსიის
,როგორც სასწავლო-შემოქმედებითი ხასიათის აქტივობის პოპულარიზაცია,ქვეყნის კულტურის,ტრადიციების
მიმართ პასუხისმგებლობის გააზრება, პრობლემის დანახვის და
გადაჭრის გზების დასახვის უნარის განვითარება
|
||||||||||||||||||||||||||||
ამოცანები:
|
პროექტის ფარგლებში დაგეგმილი აქტივობების განხორციელებისთვის საჭირო რესურსების მოძიება,
შესაბამისი გარემოს შექმნა.მოსწავლეთა ჩართულობის უზრუნველყოფა.ივანე ჯავახიშვილის-როგორც
ქვეყნის პატრიოტისა და ახალგაზრდების განათლებაზე მზრუნველის გაცნობა,მისი მშობლიური
სოფლის ისტორიული ფასეულობების გაცნობა
|
||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის
ბენეფიციარები:
|
მოსწავლეებს შევარჩევ წინასწარ შემუშავებული კითხვარის მიხედვით, რომელიც
შედგენილი იქნება პროექტის მიზნიდან გამომდინარე,ასევე პროექტში ჩართულები იქნებიან
ის მოსწავლეები, რომელთაც 2016-17 სასწავლო წელს აქტიურად მიიღეს მონაწილეობა სხვადასხვა
სასკოლო აქტივობებში საბაზო და საშუალო საფეხურის 50 მოსწავლე. გათვალისწინებული იქნება ასევე მათი
ინტერესები თემასთან დაკავშირებით
|
||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის
დასაბუთება:
|
თანამედროვე სკოლებში ძალიან აქტუალურია ისეთი აქტივობების მოწყობა,
როგორიცაა ექსკურსიები, რომელიც თეორიულად ხელს უნდა უწყობდეს მოსწავლეებში სასწავლო-შემოქმედებითი,
ინტელექტუალური უნარების განვითარებას , ვინაიდან იგი უნდა ატარებდეს სასწავლო-შემეცნებით
ხასიათს, ეხმარებოდეს მოსწავლეებს სამყაროს ერთიანობის აღქმაში, ,განიხილავდეს ისტორიულ-გეოგრაფიულ-ლიტერატურულ
კონტექსტში, ეხმარებოდე სთეორიული ცოდნის პრაქტიკაში დანერგვაში, ხედავდეს პრობლემას
და გამოხატავდეს მზაობას პრობლემის მოსაგვარებლად.
დღემდე არსებული რეალური სიტუაცია კი აბსოლიტურად საპირისპიროა, ექსკურსია
ასოცირდება ტრანსპორტში ხმაურთან,ადგილზე ღრეობასთან , ,,მშობლების ქეიფთან“ ( ვინაიდან
ექსკურსიას ისინი აფინანსებენ აუცილებლად თვლიან ექსკურსიაზე ყოფნას და ამ ფორმით
ჩართვას ) ისტორიული ადგილების მხოლოდ ზედაპირული დათვალიერებით და უკეთეს შემთხვევაში
რამდენიმე სპორტული აქტივობის გამოყენებით.
მოსწავლეებთან საუბრისას აღმოვაჩინე ,ძალიან სამწუხარო ფაქტი - მათმა
უმრავლესობამ არ იცოდა თუ ვინ იყო ივანე
ჯავახიშვილი, რა წვლილი მიუძღვის მას ქართული განათლების საქმეში, საერთოდ არ იცოდნენ
თუ საიდანაა წარმოშობით იგი, რა ისტორიული მნიშვნელობსაა მისი სოფელი, არ არიან ნამყოფები
ივანე ჯავახიშვილის დაარსებულ დედაუნივერსიტეტში.
|
||||||||||||||||||||||||||||
დაგეგმილი
აქტივობები:
|
პროექტის ფარგლებში განხორციელდება სხვადასხვა დაგეგმილი აქტივობა :
ვეწვევით ივ.ჯავახიშვილის სახელობის სახ. უნივერსიტეტს
გავეცნობით მანამდე ისტორიას, სკოლაში მოვაწყობთ ფილმის ჩვენებას
ივ, ჯავახიშვილზე, დავამზადებთ კედლის გაზეთებს,
მოვაწყობთ ექსკურსიას სოფელ
ხოვლეში, სადაც ვეწვევით ივ, ჯავახიშვილის სახლ-მუზეუმს, გავეცნობით მისი ცხოვრების
ეპიზოდებს, მუზეუმის ეზოში წარმოვადგენთ პრეზენტაციებს,
ასევე, მოვინახულებთ,,ხოვლეგორას“ , სადაც არქეოლოგიური გათხრების შედეგად
აღმოჩენილია ჩვ.აღ.მდე ადამიანის ნასახლარები, ჭურჭელი, ნახავენ უძველეს კოშკს, გოგირდის
წყლებს, გაესაუბრებიან მოსახლეობას და გაიგებენ სოფლის ეთნიკურ,რელიგიურ წეს-ჩვეულებებს.
დღის ბოლოს,ტყის პირას მოეწყობა სპორტული აქტივობები, კოცონთან შეაჯამებენ სხვადასხვა
აქტივობიდან მიღებულ ცოდნას, შემოქმედებითი უნარების განვითარების ხელშეწყობის მიზნით
მოსწავლეები საკუთარ შთაბეჭდილებებს გააცოცხლებენ
ნახატში, დაწერენ ესეს,.მოტივაციის ასამაღლებლად ყველა მონაწილეს გადაეცემა სიგელი
, ხოლო საუკეთესო ესეებისა და ნახატის ავტორებს ( იხ. დანართი 1)სამახსოვრო წიგნები. ესეებს შეაფასებს
პროექტის ხელმძღვანელი ,მონაწილე მშობელი და ისტორიის მასწავლებელი. ხოლო საუკეთესო
ნახატების ავტორებს გამოავლენენ თავად მოსწავლეები ღია კენჭისყრით მითითებულ კრიტერიუმებზე
დაყრდნობით.
თბილისში დაბრუნებულები თავს მოვუყრით არსებულ მასალას , მიღებულ ინფორმაციებს
და შევქმნით ბლოგს,,სადაც ავტვირთავთ ექსკურსიაზე მიღებულ შთაბეჭდილებებსა და ინფორმაციებს.
|
||||||||||||||||||||||||||||
მოსალოდნელი
შედეგები:
|
მოსწავლეებს განუვითარდებათ ინტელექტუალურ--შემოქმედებითი უნარები, პრაქტიკულად
ნახავენ, თუ რა დატვირთვა შეიძლება ჰქონდეს ექსკურსიას, მოინახულებენ სოფელ ხოვლეს
და მის ისტორიულ ღირსშესანიშნაობებს , გაეცნობიან ივანე ჯავახიშვილის როლს ქართველი
ახალგაზრდების განათლებისთვის ზრუნვაში
|
||||||||||||||||||||||||||||
ინდიკატორები:
|
პროექტის ფარგლებში შექმნილი ბლოგი,კედლის გაზეთები, ექსკურსიის ამსახველი
ფოტოები და ექსკურსიაზე შექმნილი ნახატები, ესეები
|
||||||||||||||||||||||||||||
მონიტორინგი
და შეფასება:
|
მონიტორინგს ვაწარმოებთ აქტივობის დაგეგმვის და განხორციელების შემდეგ,
გვექნება ჩანაწერების დღიურები, შეფასებისა და თვითშეფასების კითხვარები
|
||||||||||||||||||||||||||||
დამატებითი
ინფორმაცია:
|
დანართი1
ესეს შეფასების კრიტერიუმები
ნახატის შეფასების კრიტერიუმები
|
№
|
სახელი და გვარი
|
კლასი
|
პროექტის ფარგლებში შესასრულებელი
ფუნქციები
|
1
|
შოთა აბგაიძე
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
2
|
ლუკა ბედინეიშვილი
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
3
|
გიორგი ბერუაშვილი
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
4
|
გვანცა ბიწაძე
|
VII
|
კედლის გაზეთის დამზადება
|
5
|
მერი ბუჯიაშვილი
|
VII
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
6
|
სალომე გელენიძე
|
VII
|
სპორტული აქტივობის
|
7
|
ანანო გურგენაძე
|
VII
|
ბლოგის შექმნა
|
8
|
გიორგი ექსეულიძე
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
9
|
გიორგი თეგეთაშვილი
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
10
|
თამარ იარაჯული
|
VII
|
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
|
11
|
დათო კენჭოშვილი
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
12
|
მერი კიკნაძე
|
VII
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
13
|
მარიამ მეძველია
|
VII
|
ბლოგის შექმნა
|
14
|
ნათია
მოლოდინი
|
VII
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
15
|
მარიამ მურვანიძე
|
VII
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
16
|
გიორგი პავლიაშვილი
|
VII
|
კედლის გაზეთის დამზადება
|
17
|
მარიამ რაზმაძე
|
VII
|
ბლოგის შექმა
|
18
|
ანა საბაძე
|
VII
|
კედლის გაზეთის დამზადება
|
19
|
ილია სლივკოვი
|
VII
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
20
|
თათია ჩხეიძე
|
VII
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
21
|
ლუკა ცალუღელაშვილი
|
VII
|
კედლის გაზეთის გაფორმება
|
22
|
გიორგი წიკლაური
|
VII
|
სპორტული ინვენტარის შეძენა
|
23
|
ცოტნე წიკლაური
|
VII
|
ბლოგის შექმნა
|
24
|
ანი წიწიკაშვილი
|
VII
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
25
|
დავით ხიხაძე
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
26
|
ერეკლე ხიხაძე
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
27
|
ავთო ახალკაცი
|
XI
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
28
|
ანი რუხაია
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
29
|
დავით ღვინაძე
|
XI
|
სპორტული ინვენტარის შეძენა
|
30
|
ნიკოლოზ ბეგალაშვილი
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
31
|
ნინო პაპიაშვილი
|
XI
|
ესეების წერის ორგანიზება
|
32
|
ნინო ცხვარიაშვილი
|
XI
|
ესეების წერის ორგანიზება
|
33
|
ეკა მეტრეველი
|
XI
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
34
|
ნიკა ლომიშვილი
|
XI
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
35
|
ავთო ჭყოიძე
|
XI
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
36
|
კობა წიკლაური
|
XI
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
37
|
ნანა აფაქიძე
|
XI
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
38
|
მარიამ მეზვრიშვილი
|
XI
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
39
|
ლუკა დორეული
|
XI
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
40
|
ავთანდილ თევზაძე
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
41
|
ნინო გაბრიელაშვილი
|
XI
|
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
|
42
|
მარიამ ყოჩიაშვილი
|
XI
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
43
|
გიტო ბენდელიანი
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
45
|
თამარ ივანიშვილი
|
XI
|
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
|
46
|
თინათინ მაისურაძე
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
47
|
კაპიტონ მუმლაძე
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
48
|
ქეთევან ღანიაშვილი
|
XI
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
49
|
დავით ბექაური
|
XI
|
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
|
50
|
სალომე ხვედელიძე
|
XI
|
კედლის გაზეთის მომზადება
|
№
|
დასახელება
|
ერთეულის ღირებულება
|
რაოდენობა
|
სულ
|
|
1.
|
საკანცელარიო ნივთები
|
||||
1.1.
|
ფორმატები
|
0.80 ლ
|
6ც
|
4.8 ლ
|
|
1.2.
|
ფლომასტერები
|
5ლ
|
6ც
|
30ლ
|
|
1.3.
|
თაბახის ფურცლები
|
7ლ
|
1ც
|
7ლ
|
|
1.4.
|
პასტები
|
0.20
|
50.ც
|
10ლ
|
|
1.5
|
მაგნიტური დაფა
|
60ლ
|
1 ც
|
60ლ
|
|
1.6
|
მოლბერტი
|
35ლ
|
2ც
|
70ლ
|
|
1.7
|
სიგელები
|
1ლ
|
50ც
|
20ლ
|
|
1.8
|
წიგნები
|
10ლ
|
4ც
|
40
|
|
სულ
|
241.80ლ
|
||||
2.
|
კვება
|
||||
2.1.
|
ძეხვები
|
10ლ
|
2კგ
|
20ლ
|
|
2.2.
|
პური (ბუტერბროტის)
|
0.50ლ
|
30ც
|
15ლ
|
|
2.3
|
წვენი
|
2ლ
|
10ც
|
20ლ
|
|
2.4
|
ყველი
|
7ლ
|
1,5კგ
|
10ლ
|
|
2.5
|
ორცხობილები
|
6ლ
|
3კგ
|
18ლ
|
|
2.6
|
ხილი
|
4ლ
|
4კგ
|
16ლ
|
|
2.7
|
ერთჯერადი ჭურჭელი
|
2.00
|
20ც
|
40ლ
|
|
სულ
|
139ლ
|
||||
3.
|
ტრანსპორტირება
|
||||
3.1.
|
ექსკურსიის ტრანსპორტირება
|
300ლარი
|
1
|
300ლარი
|
|
3.2.
|
|||||
სულ
|
300ლ
|
||||
4.
|
სპორტული აქტივობის ინვენტარი
|
||||
4.1.
|
ბურთი
|
25ლ
|
2ც
|
50ლ
|
|
4.2.
|
ლახტი
|
5ლ
|
4ც
|
20ლ
|
|
4.3
|
ბადმიქტონი
|
30ლ
|
2ც
|
60ლ
|
|
სულ
|
130ლ
|
||||
პროგრამის ჯამური ბიუჯეტი
810
ლარი 80 თეთრი
|
ქ. თბილისის მუნიციპალიტეტის მერია
საპროექტო განაცხადის ფორმა
პროექტის სახელწოდება
|
წარსულის
ცოდნა- ჩვენი მომავალია
|
განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირის სახელი და გვარი
|
თამარ თაბუაშვილი
|
საკონტაქტო ინფორმაცია
|
მონიშნეთ შესაბამისი კატეგორია:
![]() |
![]() |
![]() |
ინფორმაცია სკოლის შესახებ:
სკოლის დასახელება
|
სსიპ ქ. თბილისის 118-ე საჯარო სკოლა
|
მისამართი
|
ქ.თბილისი, ლიბანის 22
|
პროექტის შესახებ:
პროექტის განხორციელების ვადები
|
20ივლისი 2017 წელი
|
პროექტის ბიუჯეტი
|
__810ლარი 80თეთრი___ლარი
|
სკოლის დირექტორი: პროექტის განხორციელებაზე
პასუხისმგებელი პირი:
_გიული შენგელია
(სახელი,გვარი)
(სახელი,გვარი) თამარ თაბუაშვილი
_____________________ _________________________ __
(ხელმოწერა)
(ხელმოწერა)
თარიღი: __30.05.2017
* შენიშვნა:
-
განსხვავებულ ფორმატში შევსებული ან არასრულად შევსებული განაცხადი არ განიხილება.
ინფორმაცია
პროექტის შესახებ
პროექტის
მიზანი:
|
მოსწავლეების ინტელექტუალურ-შემოქმედებითი უნარების განვითარება,ექსკურსიის
,როგორც სასწავლო-შემოქმედებითი ხასიათის აქტივობის პოპულარიზაცია,ქვეყნის კულტურის,ტრადიციების
მიმართ პასუხისმგებლობის გააზრება, პრობლემის დანახვის და
გადაჭრის გზების დასახვის უნარის განვითარება
|
||||||||||||||||||||||||||||
ამოცანები:
|
პროექტის ფარგლებში დაგეგმილი აქტივობების განხორციელებისთვის საჭირო რესურსების მოძიება,
შესაბამისი გარემოს შექმნა.მოსწავლეთა ჩართულობის უზრუნველყოფა.ივანე ჯავახიშვილის-როგორც
ქვეყნის პატრიოტისა და ახალგაზრდების განათლებაზე მზრუნველის გაცნობა,მისი მშობლიური
სოფლის ისტორიული ფასეულობების გაცნობა
|
||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის
ბენეფიციარები:
|
მოსწავლეებს შევარჩევ წინასწარ შემუშავებული კითხვარის მიხედვით, რომელიც
შედგენილი იქნება პროექტის მიზნიდან გამომდინარე,ასევე პროექტში ჩართულები იქნებიან
ის მოსწავლეები, რომელთაც 2016-17 სასწავლო წელს აქტიურად მიიღეს მონაწილეობა სხვადასხვა
სასკოლო აქტივობებში საბაზო და საშუალო საფეხურის 50 მოსწავლე. გათვალისწინებული იქნება ასევე მათი
ინტერესები თემასთან დაკავშირებით
|
||||||||||||||||||||||||||||
პროექტის
დასაბუთება:
|
თანამედროვე სკოლებში ძალიან აქტუალურია ისეთი აქტივობების მოწყობა,
როგორიცაა ექსკურსიები, რომელიც თეორიულად ხელს უნდა უწყობდეს მოსწავლეებში სასწავლო-შემოქმედებითი,
ინტელექტუალური უნარების განვითარებას , ვინაიდან იგი უნდა ატარებდეს სასწავლო-შემეცნებით
ხასიათს, ეხმარებოდეს მოსწავლეებს სამყაროს ერთიანობის აღქმაში, ,განიხილავდეს ისტორიულ-გეოგრაფიულ-ლიტერატურულ
კონტექსტში, ეხმარებოდე სთეორიული ცოდნის პრაქტიკაში დანერგვაში, ხედავდეს პრობლემას
და გამოხატავდეს მზაობას პრობლემის მოსაგვარებლად.
დღემდე არსებული რეალური სიტუაცია კი აბსოლიტურად საპირისპიროა, ექსკურსია
ასოცირდება ტრანსპორტში ხმაურთან,ადგილზე ღრეობასთან , ,,მშობლების ქეიფთან“ ( ვინაიდან
ექსკურსიას ისინი აფინანსებენ აუცილებლად თვლიან ექსკურსიაზე ყოფნას და ამ ფორმით
ჩართვას ) ისტორიული ადგილების მხოლოდ ზედაპირული დათვალიერებით და უკეთეს შემთხვევაში
რამდენიმე სპორტული აქტივობის გამოყენებით.
მოსწავლეებთან საუბრისას აღმოვაჩინე ,ძალიან სამწუხარო ფაქტი - მათმა
უმრავლესობამ არ იცოდა თუ ვინ იყო ივანე
ჯავახიშვილი, რა წვლილი მიუძღვის მას ქართული განათლების საქმეში, საერთოდ არ იცოდნენ
თუ საიდანაა წარმოშობით იგი, რა ისტორიული მნიშვნელობსაა მისი სოფელი, არ არიან ნამყოფები
ივანე ჯავახიშვილის დაარსებულ დედაუნივერსიტეტში.
|
||||||||||||||||||||||||||||
დაგეგმილი
აქტივობები:
|
პროექტის ფარგლებში განხორციელდება სხვადასხვა დაგეგმილი აქტივობა :
ვეწვევით ივ.ჯავახიშვილის სახელობის სახ. უნივერსიტეტს
გავეცნობით მანამდე ისტორიას, სკოლაში მოვაწყობთ ფილმის ჩვენებას
ივ, ჯავახიშვილზე, დავამზადებთ კედლის გაზეთებს,
მოვაწყობთ ექსკურსიას სოფელ
ხოვლეში, სადაც ვეწვევით ივ, ჯავახიშვილის სახლ-მუზეუმს, გავეცნობით მისი ცხოვრების
ეპიზოდებს, მუზეუმის ეზოში წარმოვადგენთ პრეზენტაციებს,
ასევე, მოვინახულებთ,,ხოვლეგორას“ , სადაც არქეოლოგიური გათხრების შედეგად
აღმოჩენილია ჩვ.აღ.მდე ადამიანის ნასახლარები, ჭურჭელი, ნახავენ უძველეს კოშკს, გოგირდის
წყლებს, გაესაუბრებიან მოსახლეობას და გაიგებენ სოფლის ეთნიკურ,რელიგიურ წეს-ჩვეულებებს.
დღის ბოლოს,ტყის პირას მოეწყობა სპორტული აქტივობები, კოცონთან შეაჯამებენ სხვადასხვა
აქტივობიდან მიღებულ ცოდნას, შემოქმედებითი უნარების განვითარების ხელშეწყობის მიზნით
მოსწავლეები საკუთარ შთაბეჭდილებებს გააცოცხლებენ
ნახატში, დაწერენ ესეს,.მოტივაციის ასამაღლებლად ყველა მონაწილეს გადაეცემა სიგელი
, ხოლო საუკეთესო ესეებისა და ნახატის ავტორებს
( იხ. დანართი 1)სამახსოვრო წიგნები. ესეებს შეაფასებს პროექტის ხელმძღვანელი
,მონაწილე მშობელი და ისტორიის მასწავლებელი. ხოლო საუკეთესო ნახატების ავტორებს
გამოავლენენ თავად მოსწავლეები ღია კენჭისყრით მითითებულ კრიტერიუმებზე დაყრდნობით.
თბილისში დაბრუნებულები თავს მოვუყრით არსებულ მასალას , მიღებულ ინფორმაციებს
და შევქმნით ბლოგს,,სადაც ავტვირთავთ ექსკურსიაზე მიღებულ შთაბეჭდილებებსა და ინფორმაციებს.
|
||||||||||||||||||||||||||||
მოსალოდნელი
შედეგები:
|
მოსწავლეებს განუვითარდებათ ინტელექტუალურ--შემოქმედებითი უნარები, პრაქტიკულად
ნახავენ, თუ რა დატვირთვა შეიძლება ჰქონდეს ექსკურსიას, მოინახულებენ სოფელ ხოვლეს
და მის ისტორიულ ღირსშესანიშნაობებს , გაეცნობიან ივანე ჯავახიშვილის როლს ქართველი
ახალგაზრდების განათლებისთვის ზრუნვაში
|
||||||||||||||||||||||||||||
ინდიკატორები:
|
პროექტის ფარგლებში შექმნილი ბლოგი,კედლის გაზეთები, ექსკურსიის ამსახველი
ფოტოები და ექსკურსიაზე შექმნილი ნახატები, ესეები
|
||||||||||||||||||||||||||||
მონიტორინგი
და შეფასება:
|
მონიტორინგს ვაწარმოებთ აქტივობის დაგეგმვის და განხორციელების შემდეგ,
გვექნება ჩანაწერების დღიურები, შეფასებისა და თვითშეფასების კითხვარები
|
||||||||||||||||||||||||||||
დამატებითი
ინფორმაცია:
|
დანართი1
ესეს შეფასების კრიტერიუმები
ნახატის შეფასების კრიტერიუმები
|
* შენიშვნა:
-
წარმოდგენილი
ტექსტი უნდა იყოს ლაკონური და მკაფიოდ ასახავდეს პროექტის შესახებ ინფორმაციას.
დამატებითი
ინფორმაცია
პროექტის
განხორციელებაშიჩართული პირები
№
|
სახელი და გვარი
|
კლასი
|
პროექტის ფარგლებში შესასრულებელი
ფუნქციები
|
1
|
შოთა აბგაიძე
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
2
|
ლუკა ბედინეიშვილი
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
3
|
გიორგი ბერუაშვილი
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
4
|
გვანცა ბიწაძე
|
VII
|
კედლის გაზეთის დამზადება
|
5
|
მერი ბუჯიაშვილი
|
VII
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
6
|
სალომე გელენიძე
|
VII
|
სპორტული აქტივობის
|
7
|
ანანო გურგენაძე
|
VII
|
ბლოგის შექმნა
|
8
|
გიორგი ექსეულიძე
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
9
|
გიორგი თეგეთაშვილი
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
10
|
თამარ იარაჯული
|
VII
|
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
|
11
|
დათო კენჭოშვილი
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
12
|
მერი კიკნაძე
|
VII
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
13
|
მარიამ მეძველია
|
VII
|
ბლოგის შექმნა
|
14
|
ნათია
მოლოდინი
|
VII
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
15
|
მარიამ მურვანიძე
|
VII
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
16
|
გიორგი პავლიაშვილი
|
VII
|
კედლის გაზეთის დამზადება
|
17
|
მარიამ რაზმაძე
|
VII
|
ბლოგის შექმა
|
18
|
ანა საბაძე
|
VII
|
კედლის გაზეთის დამზადება
|
19
|
ილია სლივკოვი
|
VII
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
20
|
თათია ჩხეიძე
|
VII
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
21
|
ლუკა ცალუღელაშვილი
|
VII
|
კედლის გაზეთის გაფორმება
|
22
|
გიორგი წიკლაური
|
VII
|
სპორტული ინვენტარის შეძენა
|
23
|
ცოტნე წიკლაური
|
VII
|
ბლოგის შექმნა
|
24
|
ანი წიწიკაშვილი
|
VII
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
25
|
დავით ხიხაძე
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
26
|
ერეკლე ხიხაძე
|
VII
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
27
|
ავთო ახალკაცი
|
XI
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
28
|
ანი რუხაია
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
29
|
დავით ღვინაძე
|
XI
|
სპორტული ინვენტარის შეძენა
|
30
|
ნიკოლოზ ბეგალაშვილი
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
31
|
ნინო პაპიაშვილი
|
XI
|
ესეების წერის ორგანიზება
|
32
|
ნინო ცხვარიაშვილი
|
XI
|
ესეების წერის ორგანიზება
|
33
|
ეკა მეტრეველი
|
XI
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
34
|
ნიკა ლომიშვილი
|
XI
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
35
|
ავთო ჭყოიძე
|
XI
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
36
|
კობა წიკლაური
|
XI
|
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
|
37
|
ნანა აფაქიძე
|
XI
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
38
|
მარიამ მეზვრიშვილი
|
XI
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
39
|
ლუკა დორეული
|
XI
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
40
|
ავთანდილ თევზაძე
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
41
|
ნინო გაბრიელაშვილი
|
XI
|
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
|
42
|
მარიამ ყოჩიაშვილი
|
XI
|
პრეზენტაციების მოწყობა
|
43
|
გიტო ბენდელიანი
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
45
|
თამარ ივანიშვილი
|
XI
|
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
|
46
|
თინათინ მაისურაძე
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
47
|
კაპიტონ მუმლაძე
|
XI
|
ბლოგის შექმნა
|
48
|
ქეთევან ღანიაშვილი
|
XI
|
ნახატების გამოფენის მოწყობა
|
49
|
დავით ბექაური
|
XI
|
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
|
50
|
სალომე ხვედელიძე
|
XI
|
კედლის გაზეთის მომზადება
|
პროექტის
ბიუჯეტი
№
|
დასახელება
|
ერთეულის ღირებულება
|
რაოდენობა
|
სულ
|
|
1.
|
საკანცელარიო ნივთები
|
||||
1.1.
|
ფორმატები
|
0.80 ლ
|
6ც
|
4.8 ლ
|
|
1.2.
|
ფლომასტერები
|
5ლ
|
6ც
|
30ლ
|
|
1.3.
|
თაბახის ფურცლები
|
7ლ
|
1ც
|
7ლ
|
|
1.4.
|
პასტები
|
0.20
|
50.ც
|
10ლ
|
|
1.5
|
მაგნიტური დაფა
|
60ლ
|
1 ც
|
60ლ
|
|
1.6
|
მოლბერტი
|
35ლ
|
2ც
|
70ლ
|
|
1.7
|
სიგელები
|
1ლ
|
50ც
|
20ლ
|
|
1.8
|
წიგნები
|
10ლ
|
4ც
|
40
|
|
სულ
|
241.80ლ
|
||||
2.
|
კვება
|
||||
2.1.
|
ძეხვები
|
10ლ
|
2კგ
|
20ლ
|
|
2.2.
|
პური (ბუტერბროტის)
|
0.50ლ
|
30ც
|
15ლ
|
|
2.3
|
წვენი
|
2ლ
|
10ც
|
20ლ
|
|
2.4
|
ყველი
|
7ლ
|
1,5კგ
|
10ლ
|
|
2.5
|
ორცხობილები
|
6ლ
|
3კგ
|
18ლ
|
|
2.6
|
ხილი
|
4ლ
|
4კგ
|
16ლ
|
|
2.7
|
ერთჯერადი ჭურჭელი
|
2.00
|
20ც
|
40ლ
|
|
სულ
|
139ლ
|
||||
3.
|
ტრანსპორტირება
|
||||
3.1.
|
ექსკურსიის ტრანსპორტირება
|
300ლარი
|
1
|
300ლარი
|
|
3.2.
|
|||||
სულ
|
300ლ
|
||||
4.
|
სპორტული აქტივობის ინვენტარი
|
||||
4.1.
|
ბურთი
|
25ლ
|
2ც
|
50ლ
|
|
4.2.
|
ლახტი
|
5ლ
|
4ც
|
20ლ
|
|
4.3
|
ბადმიქტონი
|
30ლ
|
2ც
|
60ლ
|
|
სულ
|
130ლ
|
||||
პროგრამის ჯამური ბიუჯეტი
810 ლარი 80 თეთრი
|
* შენიშვნა:
-
ბიუჯეტი უნდა შეიცავდეს მხოლოდ იმ
სამუშაოებს/მომსახურეობის სფეროებს, რომლებიც შეესაბამება პროექტის ამოცანებს.
-
ბიუჯეტის პუნქტებზე ფასები/ღირებულება
უნდა მიეთითოს ეროვნულ ვალუტაში.
-
დანართის სახით წარმოადგინეთ სკოლის საბანკო რეკვიზიტები, სადაც მოხდება თანხის
ჩარიცხვა პროექტის გამარჯვების შემთხვევაში.
* აუცილებელია:
- პროექტის
განხორცილების პროცესში მოხდეს მერიის ჩართულობის მკაფიოდ დაფიქსირება (ბანერებსა და საინფორმაციო
მასალებზე ლოგოს დატანება, გახსნისა და დახურვის ღონისძიებაში ჩართულობადა ა.შ.).
No comments:
Post a Comment