პროექტის ანგარიში


პროექტის ,, წარსულის ცოდნა - ჩვენი მომავალია” ფარგლებში დაგეგმილი ერთ-ერთი აქტივობა ,,ვიზიტი ივ. ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტში"


2017 წლის , 23 აგვისტო
თბილისი,

გუდაური, „მარკო პოლო“






ქალაქ თბილისის მუნიციპალიტეტის მერიის განათლების, სპორტისა და ახალგაზრდულ საქმეთა საქალაქო სამსახურისა ფინანსური მხარდაჭერით სსიპ 118-ე საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლი თამარ თაბუაშვილი ახორციელებს პროექტს ,,წარსულის ცოდნა -ჩვენი მომავალია, რომლის ფარგლებშიც , პროექტში ჩართული მოსწავლეებს , წაიყვანს თბილისის ივ-.ჯავახიშვილის სახელმწიფო უნივერსიტეტში.
პროექტის საერთო მიზანებიდან გამომდინარე ამ აქტივობის მიზანი არის მოსწავლეები გაეცნონ ივ, ჯავახიშვილის ბიოგრაფიას, მის ღვაწლსა და დამსახურებას ერის წინაშე.
 აქტივობაში მონაწილეობას მიიღებს პროექტში ჩართული 50 მოსწავლე, ისტორიის მასწავლებელი ლალი პავლიაშვილი, მშობელი ციცო ცალუღელაშვილი

აქტივობა განხორციელდება ივ, ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტში
მისამართი  ჭავჭავაძის გამზირი#1
სამუშაო ენა: ქართული

საკონტაქტო პირი:
თამარ თაბუაშვილი- ქ. თბილისის 118-ე საჯარო სკოლის ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი


დღის წესრიგი


III  დღე




დრო
აქტივობა

10:00
შეკრება სკოლის ეზოში
თამარ თაბუაშვილი
11:00
ვიზიტი ივ.ჯავახიშვილის სახელობის სახელმწიფო უნივერსიტეტში
თამარ თაბუაშვილი ლალი პავლიაშვილი
12:10
მუზეუმის დათვალიერება

ბიბლიოთეკის დათვალიერება

მანანა ლილუაშვილი, მუზეუმის თანამშრომელი
თეა კაშია, ბიბლიოთეკის თანამშრომელი

14:00
მერაბ კოკოჩაშვილის  დოკუმენტური ფილმის ,,ივანე ჯავახიშვილი „ნახვა
მარიამ ლომოური,საბავშვო უნივერსიტეტის ხელმძღვანელი
15:00
კითხვა-პასუხი მუზეუმის თანამშრომლებთან მოსმენილი ინფორმაციების ირგვლივ

უნივერსიტეტის თანამშრომლები, ისტორიის მასწავლებელი ლალი პავლიაშვილი











პროექტის სახელწოდება
წარსულის ცოდნა- ჩვენი მომავალია




განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირის სახელი  და გვარი
თამარ თაბუაშვილი
საკონტაქტო ინფორმაცია
tamartabuashvili@gmail.com     577339323




მოსწავლეთა თვითმმართველობა
კლუბი
საინიციატივო ჯგუფი




სკოლის დასახელება
სსიპ ქ. თბილისის 118-ე საჯარო სკოლა
მისამართი
ქ.თბილისი, ლიბანის 22




პროექტის განხორციელების ვადები
20ივლისი 2017 წელი



პროექტის ბიუჯეტი
__810ლარი 80თეთრი___ლარი


















პროექტის მიზანი:
მოსწავლეების ინტელექტუალურ-შემოქმედებითი უნარების განვითარება,ექსკურსიის ,როგორც სასწავლო-შემოქმედებითი ხასიათის აქტივობის პოპულარიზაცია,ქვეყნის კულტურის,ტრადიციების მიმართ პასუხისმგებლობის გააზრება, პრობლემის დანახვის და გადაჭრის გზების დასახვის უნარის განვითარება
ამოცანები:
პროექტის ფარგლებში დაგეგმილი აქტივობების განხორიელებისთვის საჭირო რესურსების მოძიება, შესაბამისი გარემოს შექმნა.მოსწავლეთა ჩართულობის უზრუნველყოფა.ივანე ჯავახიშვილის-როგორც ქვეყნის პატრიოტისა და ახალგაზრდების განათლებაზე მზრუნველის გაცნობა,მისი მშობლიური სოფლის ისტორიული ფასეულობების გაცნობა
პროექტის ბენეფიციარები:
მოსწავლეებს შევარჩევ წინასწარ შემუშავებული კითხვარის მიხედვით, რომელიც შედგენილი იქნება პროექტის მიზნიდან გამომდინარე,ასევე პროექტში ჩართულები იქნებიან ის მოსწავლეები, რომელთაც 2016-17 სასწავლო წელს აქტიურად მიიღეს მონაწილეობა სხვადასხვა სასკოლო აქტივობებში საბაზო და საშუალო საფეხურის  50 მოსწავლე. გათვალისწინებული იქნება ასევე მათი ინტერესები თემასთან დაკავშირებით




პროექტის დასაბუთება:
თანამედროვე სკოლებში ძალიან აქტუალურია ისეთი აქტივობების მოწყობა, როგორიცაა ექსკურსიები, რომელიც თეორიულად ხელს უნდა უწყობდეს მოსწავლეებში სასწავლო-შემოქმედებითი, ინტელექტუალური უნარების განვითარებას , ვინაიდან იგი უნდა ატარებდეს სასწავლო-შემეცნებით ხასიათს, ეხმარებოდეს მოსწავლეებს სამყაროს ერთიანობის აღქმაში, ,განიხილავდეს ისტორიულ-გეოგრაფიულ-ლიტერატურულ კონტექსტში, ეხმარებოდე სთეორიული ცოდნის პრაქტიკაში დანერგვაში, ხედავდეს პრობლემას და გამოხატავდეს მზაობას პრობლემის მოსაგვარებლად.
დღემდე არსებული რეალური სიტუაცია კი აბსოლიტურად საპირისპიროა, ექსკურსია ასოცირდება ტრანსპორტში ხმაურთან,ადგილზე ღრეობასთან , ,,მშობლების ქეიფთან“ ( ვინაიდან ექსკურსიას ისინი აფინანსებენ აუცილებლად თვლიან ექსკურსიაზე ყოფნას და ამ ფორმით ჩართვას ) ისტორიული ადგილების მხოლოდ ზედაპირული დათვალიერებით და უკეთეს შემთხვევაში რამდენიმე სპორტული აქტივობის გამოყენებით.
მოსწავლეებთან საუბრისას აღმოვაჩინე ,ძალიან სამწუხარო ფაქტი - მათმა უმრავლესობამ  არ იცოდა თუ ვინ იყო ივანე ჯავახიშვილი, რა წვლილი მიუძღვის მას ქართული განათლების საქმეში, საერთოდ არ იცოდნენ თუ საიდანაა წარმოშობით იგი, რა ისტორიული მნიშვნელობსაა მისი სოფელი, არ არიან ნამყოფები ივანე ჯავახიშვილის დაარსებულ დედაუნივერსიტეტში.

დაგეგმილი აქტივობები:
პროექტის ფარგლებში განხორციელდება სხვადასხვა დაგეგმილი აქტივობა :
ვეწვევით ივ.ჯავახიშვილის სახელობის სახ. უნივერსიტეტს
 გავეცნობით მანამდე  ისტორიას, სკოლაში მოვაწყობთ ფილმის ჩვენებას ივ, ჯავახიშვილზე, დავამზადებთ კედლის გაზეთებს,
 მოვაწყობთ ექსკურსიას სოფელ ხოვლეში, სადაც ვეწვევით ივ, ჯავახიშვილის სახლ-მუზეუმს, გავეცნობით მისი ცხოვრების ეპიზოდებს, მუზეუმის ეზოში წარმოვადგენთ პრეზენტაციებს,
ასევე, მოვინახულებთ,,ხოვლეგორას“ , სადაც არქეოლოგიური გათხრების შედეგად აღმოჩენილია ჩვ.აღ.მდე ადამიანის ნასახლარები, ჭურჭელი, ნახავენ უძველეს კოშკს, გოგირდის წყლებს, გაესაუბრებიან მოსახლეობას და გაიგებენ სოფლის ეთნიკურ,რელიგიურ წეს-ჩვეულებებს. დღის ბოლოს,ტყის პირას მოეწყობა სპორტული აქტივობები, კოცონთან შეაჯამებენ სხვადასხვა აქტივობიდან მიღებულ ცოდნას, შემოქმედებითი უნარების განვითარების ხელშეწყობის მიზნით მოსწავლეები საკუთარ შთაბეჭდილებებს  გააცოცხლებენ ნახატში, დაწერენ ესეს,.მოტივაციის ასამაღლებლად ყველა მონაწილეს გადაეცემა სიგელი , ხოლო საუკეთესო ესეებისა და ნახატის ავტორებს  ( იხ. დანართი 1)სამახსოვრო წიგნები. ესეებს შეაფასებს პროექტის ხელმძღვანელი ,მონაწილე მშობელი და ისტორიის მასწავლებელი. ხოლო საუკეთესო ნახატების ავტორებს გამოავლენენ თავად მოსწავლეები ღია კენჭისყრით მითითებულ კრიტერიუმებზე დაყრდნობით.
თბილისში დაბრუნებულები თავს მოვუყრით არსებულ მასალას , მიღებულ ინფორმაციებს და შევქმნით ბლოგს,,სადაც ავტვირთავთ ექსკურსიაზე მიღებულ შთაბეჭდილებებსა და ინფორმაციებს.








მოსალოდნელი შედეგები:
მოსწავლეებს განუვითარდებათ ინტელექტუალურ--შემოქმედებითი უნარები, პრაქტიკულად ნახავენ, თუ რა დატვირთვა შეიძლება ჰქონდეს ექსკურსიას, მოინახულებენ სოფელ ხოვლეს და მის ისტორიულ ღირსშესანიშნაობებს , გაეცნობიან ივანე ჯავახიშვილის როლს ქართველი ახალგაზრდების განათლებისთვის ზრუნვაში



ინდიკატორები:
პროექტის ფარგლებში შექმნილი ბლოგი,კედლის გაზეთები, ექსკურსიის ამსახველი ფოტოები და ექსკურსიაზე შექმნილი ნახატები, ესეები
მონიტორინგი და შეფასება:
მონიტორინგს ვაწარმოებთ აქტივობის დაგეგმვის და განხორციელების შემდეგ, გვექნება ჩანაწერების დღიურები, შეფასებისა და თვითშეფასების კითხვარები
დამატებითი ინფორმაცია:

დანართი1
ესეს შეფასების კრიტერიუმები

1
2
3
აზრის გადმოცემა

აზრი ბუნდოვანია, ლექსიკა არ შეეფერება სტილს
აზრი მეტნაკლებად მკაფიოდაა გადმოცემული, თუმცა თანამიმდევრულობა არაა დაცული, ლექსიკა შესაბამისია
აზრი მკაფიოდ , თანამიმდევრულად და შესაბამისი ლექსიკითაა გადმოცემული
შემოქმედებითი აზროვნება

ნაშრომი შაბლონური და ტრაფარეტული ფრაზებითაა გაჯერებული
ნაშრომში ჩანს მოსწავლის ნაწილობრივ ორიგინალური აზროვნება, თუმცა არაა ინოვაციური
ნაშრომში გამოვლენილია მოსწავლის შემოქმედებითი უნარი და ინოვაციურობა
არგუმენტირებული მსჯელობა
მოსწავლის გამოთქმული მოსაზრებები იშვიათადაა გამყარებული არგუმენტებით და თითქმის არ მოყავს მაგალითები
მოსწავლე გამოთქმულ მოსაზრებებს ნაწილობრივ ასაბუთებს არგუმენტებით და ცდილობს მაგალითების მოყვანას
მოსწავლე გამოთქმულ მოსაზრებას, ასაბუთებს არგუმენტებისა და შესაბამისი მაგალითების დახმარებით


ნახატის შეფასების კრიტერიუმები

1
2
3
ორიგინალურობა
ნახატში არ ჩანს მოსწავლის ორიგინალური და  შემოქმედებითი ხედვა
ნახატში ნაკლებად ჩანს მოსწავლის ორიგინალური და  შემოქმედებითი ხედვა
ნახატში ჩანს მოსწავლის ორიგინალური და  შემოქმედებითი ხედვა
თემასთან კავშირი
ნახატი არ არის  კავშირში პროექტის თემატიკასთან
ნახატი ნკლებადაა კავშირში პროექტის თემატიკასთან
ნახატი პირდაპირ კავშირშია პროექტის თემატიკასთან









სახელი და გვარი
კლასი
პროექტის ფარგლებში შესასრულებელი ფუნქციები
1
შოთა აბგაიძე
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
2
ლუკა ბედინეიშვილი
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
3
გიორგი ბერუაშვილი
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
4
გვანცა ბიწაძე
VII
კედლის გაზეთის დამზადება
5
მერი ბუჯიაშვილი
VII
ნახატების გამოფენის მოწყობა
6
სალომე გელენიძე
VII
სპორტული აქტივობის
7
ანანო გურგენაძე
VII
ბლოგის შექმნა
8
გიორგი ექსეულიძე
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
9
გიორგი თეგეთაშვილი
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
10
თამარ იარაჯული
VII
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
11
დათო კენჭოშვილი
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
12
მერი კიკნაძე
VII
ნახატების გამოფენის მოწყობა
13
მარიამ მეძველია
VII
ბლოგის შექმნა
14
 ნათია მოლოდინი
VII
პრეზენტაციების მოწყობა
15
მარიამ მურვანიძე
VII
პრეზენტაციების მოწყობა
16
გიორგი პავლიაშვილი
VII
კედლის გაზეთის დამზადება
17
მარიამ რაზმაძე
VII
ბლოგის შექმა
18
ანა საბაძე
VII
კედლის გაზეთის დამზადება
19
ილია სლივკოვი
VII
პრეზენტაციების მოწყობა
20
თათია ჩხეიძე
VII
პრეზენტაციების მოწყობა
21
ლუკა ცალუღელაშვილი
VII
კედლის გაზეთის გაფორმება
22
გიორგი წიკლაური
VII
სპორტული ინვენტარის შეძენა
23
ცოტნე წიკლაური
VII
ბლოგის შექმნა
24
ანი წიწიკაშვილი
VII
პრეზენტაციების მოწყობა
25
დავით ხიხაძე
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
26
ერეკლე ხიხაძე
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
27
ავთო ახალკაცი
XI
პრეზენტაციების მოწყობა
28
ანი  რუხაია
XI
ბლოგის შექმნა
29
დავით ღვინაძე
XI
სპორტული ინვენტარის შეძენა
30
ნიკოლოზ ბეგალაშვილი
XI
ბლოგის შექმნა
31
ნინო პაპიაშვილი
XI
ესეების წერის ორგანიზება
32
ნინო ცხვარიაშვილი
XI
ესეების წერის ორგანიზება
33
ეკა მეტრეველი
XI
ნახატების გამოფენის მოწყობა
34
ნიკა ლომიშვილი
XI
ნახატების გამოფენის მოწყობა
35
ავთო ჭყოიძე
XI
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
36
კობა წიკლაური
XI
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
37
ნანა აფაქიძე
XI
ნახატების გამოფენის მოწყობა
38
მარიამ მეზვრიშვილი
XI
ნახატების გამოფენის მოწყობა
39
ლუკა დორეული
XI
პრეზენტაციების მოწყობა
40
ავთანდილ თევზაძე
XI
ბლოგის შექმნა
41
ნინო გაბრიელაშვილი
XI
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
42
მარიამ ყოჩიაშვილი
XI
პრეზენტაციების მოწყობა
43
გიტო ბენდელიანი
XI
ბლოგის შექმნა
45
თამარ ივანიშვილი
XI
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
46
თინათინ მაისურაძე
XI
ბლოგის შექმნა
47
კაპიტონ მუმლაძე
XI
ბლოგის შექმნა
48
ქეთევან ღანიაშვილი
XI
ნახატების გამოფენის მოწყობა
49
დავით ბექაური
XI
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
50
სალომე ხვედელიძე
XI
კედლის გაზეთის მომზადება




დასახელება
ერთეულის ღირებულება
რაოდენობა


სულ
1.
საკანცელარიო ნივთები 
1.1.
 ფორმატები
0.80 ლ
6ც 
4.8 ლ
1.2.
 ფლომასტერები
5ლ 
6ც 
30ლ 
1.3.
თაბახის ფურცლები
7ლ
1ც
7ლ
1.4.
პასტები
0.20
50.ც
10ლ
1.5
 მაგნიტური დაფა
60ლ 
1 ც
60ლ 
1.6
 მოლბერტი
35ლ 
2ც 
70ლ 
1.7
სიგელები
1ლ
50ც
20ლ
1.8
წიგნები
10ლ
4ც
40

სულ


241.80ლ 
2.
კვება 
2.1.
ძეხვები
10ლ
2კგ
20ლ
2.2.
პური (ბუტერბროტის)
0.50ლ
30ც
15ლ
2.3
წვენი
2ლ
10ც
20ლ
2.4
ყველი
7ლ
1,5კგ
10ლ
2.5
ორცხობილები
6ლ
3კგ
18ლ
2.6
ხილი
4ლ
4კგ
16ლ
2.7
ერთჯერადი ჭურჭელი
2.00
20ც
40ლ

სულ


139ლ 
3.
ტრანსპორტირება 
3.1.
 ექსკურსიის ტრანსპორტირება
300ლარი 
300ლარი 
3.2.





სულ


300ლ 
4.
სპორტული აქტივობის ინვენტარი 
4.1.
 ბურთი
25ლ 
2ც 
50ლ 
4.2.
 ლახტი
5ლ 
4ც 
20ლ 
4.3
ბადმიქტონი
30ლ
2ც
60ლ

სულ


130ლ 
პროგრამის ჯამური ბიუჯეტი                                                                                                         810 ლარი 80 თეთრი

















პროექტის სახელწოდება
წარსულის ცოდნა- ჩვენი მომავალია




განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირის სახელი  და გვარი
თამარ თაბუაშვილი
საკონტაქტო ინფორმაცია
tamartabuashvili@gmail.com     577339323




მოსწავლეთა თვითმმართველობა
კლუბი
საინიციატივო ჯგუფი




სკოლის დასახელება
სსიპ ქ. თბილისის 118-ე საჯარო სკოლა
მისამართი
ქ.თბილისი, ლიბანის 22




პროექტის განხორციელების ვადები
20ივლისი 2017 წელი



პროექტის ბიუჯეტი
__810ლარი 80თეთრი___ლარი


















პროექტის მიზანი:
მოსწავლეების ინტელექტუალურ-შემოქმედებითი უნარების განვითარება,ექსკურსიის ,როგორც სასწავლო-შემოქმედებითი ხასიათის აქტივობის პოპულარიზაცია,ქვეყნის კულტურის,ტრადიციების მიმართ პასუხისმგებლობის გააზრება, პრობლემის დანახვის და გადაჭრის გზების დასახვის უნარის განვითარება
ამოცანები:
პროექტის ფარგლებში დაგეგმილი აქტივობების განხორიელებისთვის საჭირო რესურსების მოძიება, შესაბამისი გარემოს შექმნა.მოსწავლეთა ჩართულობის უზრუნველყოფა.ივანე ჯავახიშვილის-როგორც ქვეყნის პატრიოტისა და ახალგაზრდების განათლებაზე მზრუნველის გაცნობა,მისი მშობლიური სოფლის ისტორიული ფასეულობების გაცნობა
პროექტის ბენეფიციარები:
მოსწავლეებს შევარჩევ წინასწარ შემუშავებული კითხვარის მიხედვით, რომელიც შედგენილი იქნება პროექტის მიზნიდან გამომდინარე,ასევე პროექტში ჩართულები იქნებიან ის მოსწავლეები, რომელთაც 2016-17 სასწავლო წელს აქტიურად მიიღეს მონაწილეობა სხვადასხვა სასკოლო აქტივობებში საბაზო და საშუალო საფეხურის  50 მოსწავლე. გათვალისწინებული იქნება ასევე მათი ინტერესები თემასთან დაკავშირებით




პროექტის დასაბუთება:
თანამედროვე სკოლებში ძალიან აქტუალურია ისეთი აქტივობების მოწყობა, როგორიცაა ექსკურსიები, რომელიც თეორიულად ხელს უნდა უწყობდეს მოსწავლეებში სასწავლო-შემოქმედებითი, ინტელექტუალური უნარების განვითარებას , ვინაიდან იგი უნდა ატარებდეს სასწავლო-შემეცნებით ხასიათს, ეხმარებოდეს მოსწავლეებს სამყაროს ერთიანობის აღქმაში, ,განიხილავდეს ისტორიულ-გეოგრაფიულ-ლიტერატურულ კონტექსტში, ეხმარებოდე სთეორიული ცოდნის პრაქტიკაში დანერგვაში, ხედავდეს პრობლემას და გამოხატავდეს მზაობას პრობლემის მოსაგვარებლად.
დღემდე არსებული რეალური სიტუაცია კი აბსოლიტურად საპირისპიროა, ექსკურსია ასოცირდება ტრანსპორტში ხმაურთან,ადგილზე ღრეობასთან , ,,მშობლების ქეიფთან“ ( ვინაიდან ექსკურსიას ისინი აფინანსებენ აუცილებლად თვლიან ექსკურსიაზე ყოფნას და ამ ფორმით ჩართვას ) ისტორიული ადგილების მხოლოდ ზედაპირული დათვალიერებით და უკეთეს შემთხვევაში რამდენიმე სპორტული აქტივობის გამოყენებით.
მოსწავლეებთან საუბრისას აღმოვაჩინე ,ძალიან სამწუხარო ფაქტი - მათმა უმრავლესობამ  არ იცოდა თუ ვინ იყო ივანე ჯავახიშვილი, რა წვლილი მიუძღვის მას ქართული განათლების საქმეში, საერთოდ არ იცოდნენ თუ საიდანაა წარმოშობით იგი, რა ისტორიული მნიშვნელობსაა მისი სოფელი, არ არიან ნამყოფები ივანე ჯავახიშვილის დაარსებულ დედაუნივერსიტეტში.

დაგეგმილი აქტივობები:
პროექტის ფარგლებში განხორციელდება სხვადასხვა დაგეგმილი აქტივობა :
ვეწვევით ივ.ჯავახიშვილის სახელობის სახ. უნივერსიტეტს
 გავეცნობით მანამდე  ისტორიას, სკოლაში მოვაწყობთ ფილმის ჩვენებას ივ, ჯავახიშვილზე, დავამზადებთ კედლის გაზეთებს,
 მოვაწყობთ ექსკურსიას სოფელ ხოვლეში, სადაც ვეწვევით ივ, ჯავახიშვილის სახლ-მუზეუმს, გავეცნობით მისი ცხოვრების ეპიზოდებს, მუზეუმის ეზოში წარმოვადგენთ პრეზენტაციებს,
ასევე, მოვინახულებთ,,ხოვლეგორას“ , სადაც არქეოლოგიური გათხრების შედეგად აღმოჩენილია ჩვ.აღ.მდე ადამიანის ნასახლარები, ჭურჭელი, ნახავენ უძველეს კოშკს, გოგირდის წყლებს, გაესაუბრებიან მოსახლეობას და გაიგებენ სოფლის ეთნიკურ,რელიგიურ წეს-ჩვეულებებს. დღის ბოლოს,ტყის პირას მოეწყობა სპორტული აქტივობები, კოცონთან შეაჯამებენ სხვადასხვა აქტივობიდან მიღებულ ცოდნას, შემოქმედებითი უნარების განვითარების ხელშეწყობის მიზნით მოსწავლეები საკუთარ შთაბეჭდილებებს  გააცოცხლებენ ნახატში, დაწერენ ესეს,.მოტივაციის ასამაღლებლად ყველა მონაწილეს გადაეცემა სიგელი , ხოლო საუკეთესო ესეებისა და ნახატის ავტორებს  ( იხ. დანართი 1)სამახსოვრო წიგნები. ესეებს შეაფასებს პროექტის ხელმძღვანელი ,მონაწილე მშობელი და ისტორიის მასწავლებელი. ხოლო საუკეთესო ნახატების ავტორებს გამოავლენენ თავად მოსწავლეები ღია კენჭისყრით მითითებულ კრიტერიუმებზე დაყრდნობით.
თბილისში დაბრუნებულები თავს მოვუყრით არსებულ მასალას , მიღებულ ინფორმაციებს და შევქმნით ბლოგს,,სადაც ავტვირთავთ ექსკურსიაზე მიღებულ შთაბეჭდილებებსა და ინფორმაციებს.








მოსალოდნელი შედეგები:
მოსწავლეებს განუვითარდებათ ინტელექტუალურ--შემოქმედებითი უნარები, პრაქტიკულად ნახავენ, თუ რა დატვირთვა შეიძლება ჰქონდეს ექსკურსიას, მოინახულებენ სოფელ ხოვლეს და მის ისტორიულ ღირსშესანიშნაობებს , გაეცნობიან ივანე ჯავახიშვილის როლს ქართველი ახალგაზრდების განათლებისთვის ზრუნვაში



ინდიკატორები:
პროექტის ფარგლებში შექმნილი ბლოგი,კედლის გაზეთები, ექსკურსიის ამსახველი ფოტოები და ექსკურსიაზე შექმნილი ნახატები, ესეები
მონიტორინგი და შეფასება:
მონიტორინგს ვაწარმოებთ აქტივობის დაგეგმვის და განხორციელების შემდეგ, გვექნება ჩანაწერების დღიურები, შეფასებისა და თვითშეფასების კითხვარები
დამატებითი ინფორმაცია:

დანართი1
ესეს შეფასების კრიტერიუმები

1
2
3
აზრის გადმოცემა

აზრი ბუნდოვანია, ლექსიკა არ შეეფერება სტილს
აზრი მეტნაკლებად მკაფიოდაა გადმოცემული, თუმცა თანამიმდევრულობა არაა დაცული, ლექსიკა შესაბამისია
აზრი მკაფიოდ , თანამიმდევრულად და შესაბამისი ლექსიკითაა გადმოცემული
შემოქმედებითი აზროვნება

ნაშრომი შაბლონური და ტრაფარეტული ფრაზებითაა გაჯერებული
ნაშრომში ჩანს მოსწავლის ნაწილობრივ ორიგინალური აზროვნება, თუმცა არაა ინოვაციური
ნაშრომში გამოვლენილია მოსწავლის შემოქმედებითი უნარი და ინოვაციურობა
არგუმენტირებული მსჯელობა
მოსწავლის გამოთქმული მოსაზრებები იშვიათადაა გამყარებული არგუმენტებით და თითქმის არ მოყავს მაგალითები
მოსწავლე გამოთქმულ მოსაზრებებს ნაწილობრივ ასაბუთებს არგუმენტებით და ცდილობს მაგალითების მოყვანას
მოსწავლე გამოთქმულ მოსაზრებას, ასაბუთებს არგუმენტებისა და შესაბამისი მაგალითების დახმარებით


ნახატის შეფასების კრიტერიუმები

1
2
3
ორიგინალურობა
ნახატში არ ჩანს მოსწავლის ორიგინალური და  შემოქმედებითი ხედვა
ნახატში ნაკლებად ჩანს მოსწავლის ორიგინალური და  შემოქმედებითი ხედვა
ნახატში ჩანს მოსწავლის ორიგინალური და  შემოქმედებითი ხედვა
თემასთან კავშირი
ნახატი არ არის  კავშირში პროექტის თემატიკასთან
ნახატი ნკლებადაა კავშირში პროექტის თემატიკასთან
ნახატი პირდაპირ კავშირშია პროექტის თემატიკასთან









სახელი და გვარი
კლასი
პროექტის ფარგლებში შესასრულებელი ფუნქციები
1
შოთა აბგაიძე
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
2
ლუკა ბედინეიშვილი
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
3
გიორგი ბერუაშვილი
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
4
გვანცა ბიწაძე
VII
კედლის გაზეთის დამზადება
5
მერი ბუჯიაშვილი
VII
ნახატების გამოფენის მოწყობა
6
სალომე გელენიძე
VII
სპორტული აქტივობის
7
ანანო გურგენაძე
VII
ბლოგის შექმნა
8
გიორგი ექსეულიძე
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
9
გიორგი თეგეთაშვილი
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
10
თამარ იარაჯული
VII
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
11
დათო კენჭოშვილი
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
12
მერი კიკნაძე
VII
ნახატების გამოფენის მოწყობა
13
მარიამ მეძველია
VII
ბლოგის შექმნა
14
 ნათია მოლოდინი
VII
პრეზენტაციების მოწყობა
15
მარიამ მურვანიძე
VII
პრეზენტაციების მოწყობა
16
გიორგი პავლიაშვილი
VII
კედლის გაზეთის დამზადება
17
მარიამ რაზმაძე
VII
ბლოგის შექმა
18
ანა საბაძე
VII
კედლის გაზეთის დამზადება
19
ილია სლივკოვი
VII
პრეზენტაციების მოწყობა
20
თათია ჩხეიძე
VII
პრეზენტაციების მოწყობა
21
ლუკა ცალუღელაშვილი
VII
კედლის გაზეთის გაფორმება
22
გიორგი წიკლაური
VII
სპორტული ინვენტარის შეძენა
23
ცოტნე წიკლაური
VII
ბლოგის შექმნა
24
ანი წიწიკაშვილი
VII
პრეზენტაციების მოწყობა
25
დავით ხიხაძე
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
26
ერეკლე ხიხაძე
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
27
ავთო ახალკაცი
XI
პრეზენტაციების მოწყობა
28
ანი  რუხაია
XI
ბლოგის შექმნა
29
დავით ღვინაძე
XI
სპორტული ინვენტარის შეძენა
30
ნიკოლოზ ბეგალაშვილი
XI
ბლოგის შექმნა
31
ნინო პაპიაშვილი
XI
ესეების წერის ორგანიზება
32
ნინო ცხვარიაშვილი
XI
ესეების წერის ორგანიზება
33
ეკა მეტრეველი
XI
ნახატების გამოფენის მოწყობა
34
ნიკა ლომიშვილი
XI
ნახატების გამოფენის მოწყობა
35
ავთო ჭყოიძე
XI
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
36
კობა წიკლაური
XI
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
37
ნანა აფაქიძე
XI
ნახატების გამოფენის მოწყობა
38
მარიამ მეზვრიშვილი
XI
ნახატების გამოფენის მოწყობა
39
ლუკა დორეული
XI
პრეზენტაციების მოწყობა
40
ავთანდილ თევზაძე
XI
ბლოგის შექმნა
41
ნინო გაბრიელაშვილი
XI
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
42
მარიამ ყოჩიაშვილი
XI
პრეზენტაციების მოწყობა
43
გიტო ბენდელიანი
XI
ბლოგის შექმნა
45
თამარ ივანიშვილი
XI
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
46
თინათინ მაისურაძე
XI
ბლოგის შექმნა
47
კაპიტონ მუმლაძე
XI
ბლოგის შექმნა
48
ქეთევან ღანიაშვილი
XI
ნახატების გამოფენის მოწყობა
49
დავით ბექაური
XI
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
50
სალომე ხვედელიძე
XI
კედლის გაზეთის მომზადება




დასახელება
ერთეულის ღირებულება
რაოდენობა


სულ
1.
საკანცელარიო ნივთები 
1.1.
 ფორმატები
0.80 ლ
6ც 
4.8 ლ
1.2.
 ფლომასტერები
5ლ 
6ც 
30ლ 
1.3.
თაბახის ფურცლები
7ლ
1ც
7ლ
1.4.
პასტები
0.20
50.ც
10ლ
1.5
 მაგნიტური დაფა
60ლ 
1 ც
60ლ 
1.6
 მოლბერტი
35ლ 
2ც 
70ლ 
1.7
სიგელები
1ლ
50ც
20ლ
1.8
წიგნები
10ლ
4ც
40

სულ


241.80ლ 
2.
კვება 
2.1.
ძეხვები
10ლ
2კგ
20ლ
2.2.
პური (ბუტერბროტის)
0.50ლ
30ც
15ლ
2.3
წვენი
2ლ
10ც
20ლ
2.4
ყველი
7ლ
1,5კგ
10ლ
2.5
ორცხობილები
6ლ
3კგ
18ლ
2.6
ხილი
4ლ
4კგ
16ლ
2.7
ერთჯერადი ჭურჭელი
2.00
20ც
40ლ

სულ


139ლ 
3.
ტრანსპორტირება 
3.1.
 ექსკურსიის ტრანსპორტირება
300ლარი 
300ლარი 
3.2.





სულ


300ლ 
4.
სპორტული აქტივობის ინვენტარი 
4.1.
 ბურთი
25ლ 
2ც 
50ლ 
4.2.
 ლახტი
5ლ 
4ც 
20ლ 
4.3
ბადმიქტონი
30ლ
2ც
60ლ

სულ


130ლ 
პროგრამის ჯამური ბიუჯეტი                                                                                                         810 ლარი 80 თეთრი




















ქ. თბილისის მუნიციპალიტეტის მერია
საპროექტო განაცხადის ფორმა
პროექტის სახელწოდება
წარსულის ცოდნა- ჩვენი მომავალია


განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირის სახელი  და გვარი
თამარ თაბუაშვილი
საკონტაქტო ინფორმაცია
tamartabuashvili@gmail.com     577339323

მონიშნეთ შესაბამისი კატეგორია:
მოსწავლეთა თვითმმართველობა
კლუბი
საინიციატივო ჯგუფი

ინფორმაცია სკოლის შესახებ:
სკოლის დასახელება
სსიპ ქ. თბილისის 118-ე საჯარო სკოლა
მისამართი
ქ.თბილისი, ლიბანის 22

პროექტის შესახებ:
პროექტის განხორციელების ვადები
20ივლისი 2017 წელი

პროექტის ბიუჯეტი
__810ლარი 80თეთრი___ლარი

  სკოლის დირექტორი:                              პროექტის განხორციელებაზე პასუხისმგებელი პირი:
_გიული შენგელია                                    
(სახელი,გვარი)                                                                        (სახელი,გვარი) თამარ თაბუაშვილი
_____________________                                       _________________________   __
             (ხელმოწერა)                                                                                   (ხელმოწერა)

თარიღი:   __30.05.2017

* შენიშვნა:
-         განსხვავებულ ფორმატში შევსებული  ან არასრულად შევსებული განაცხადი არ განიხილება.

ინფორმაცია პროექტის შესახებ
პროექტის მიზანი:
მოსწავლეების ინტელექტუალურ-შემოქმედებითი უნარების განვითარება,ექსკურსიის ,როგორც სასწავლო-შემოქმედებითი ხასიათის აქტივობის პოპულარიზაცია,ქვეყნის კულტურის,ტრადიციების მიმართ პასუხისმგებლობის გააზრება, პრობლემის დანახვის და გადაჭრის გზების დასახვის უნარის განვითარება
ამოცანები:
პროექტის ფარგლებში დაგეგმილი აქტივობების განხორიელებისთვის საჭირო რესურსების მოძიება, შესაბამისი გარემოს შექმნა.მოსწავლეთა ჩართულობის უზრუნველყოფა.ივანე ჯავახიშვილის-როგორც ქვეყნის პატრიოტისა და ახალგაზრდების განათლებაზე მზრუნველის გაცნობა,მისი მშობლიური სოფლის ისტორიული ფასეულობების გაცნობა
პროექტის ბენეფიციარები:
მოსწავლეებს შევარჩევ წინასწარ შემუშავებული კითხვარის მიხედვით, რომელიც შედგენილი იქნება პროექტის მიზნიდან გამომდინარე,ასევე პროექტში ჩართულები იქნებიან ის მოსწავლეები, რომელთაც 2016-17 სასწავლო წელს აქტიურად მიიღეს მონაწილეობა სხვადასხვა სასკოლო აქტივობებში საბაზო და საშუალო საფეხურის  50 მოსწავლე. გათვალისწინებული იქნება ასევე მათი ინტერესები თემასთან დაკავშირებით




პროექტის დასაბუთება:
თანამედროვე სკოლებში ძალიან აქტუალურია ისეთი აქტივობების მოწყობა, როგორიცაა ექსკურსიები, რომელიც თეორიულად ხელს უნდა უწყობდეს მოსწავლეებში სასწავლო-შემოქმედებითი, ინტელექტუალური უნარების განვითარებას , ვინაიდან იგი უნდა ატარებდეს სასწავლო-შემეცნებით ხასიათს, ეხმარებოდეს მოსწავლეებს სამყაროს ერთიანობის აღქმაში, ,განიხილავდეს ისტორიულ-გეოგრაფიულ-ლიტერატურულ კონტექსტში, ეხმარებოდე სთეორიული ცოდნის პრაქტიკაში დანერგვაში, ხედავდეს პრობლემას და გამოხატავდეს მზაობას პრობლემის მოსაგვარებლად.
დღემდე არსებული რეალური სიტუაცია კი აბსოლიტურად საპირისპიროა, ექსკურსია ასოცირდება ტრანსპორტში ხმაურთან,ადგილზე ღრეობასთან , ,,მშობლების ქეიფთან“ ( ვინაიდან ექსკურსიას ისინი აფინანსებენ აუცილებლად თვლიან ექსკურსიაზე ყოფნას და ამ ფორმით ჩართვას ) ისტორიული ადგილების მხოლოდ ზედაპირული დათვალიერებით და უკეთეს შემთხვევაში რამდენიმე სპორტული აქტივობის გამოყენებით.
მოსწავლეებთან საუბრისას აღმოვაჩინე ,ძალიან სამწუხარო ფაქტი - მათმა უმრავლესობამ  არ იცოდა თუ ვინ იყო ივანე ჯავახიშვილი, რა წვლილი მიუძღვის მას ქართული განათლების საქმეში, საერთოდ არ იცოდნენ თუ საიდანაა წარმოშობით იგი, რა ისტორიული მნიშვნელობსაა მისი სოფელი, არ არიან ნამყოფები ივანე ჯავახიშვილის დაარსებულ დედაუნივერსიტეტში.

დაგეგმილი აქტივობები:
პროექტის ფარგლებში განხორციელდება სხვადასხვა დაგეგმილი აქტივობა :
ვეწვევით ივ.ჯავახიშვილის სახელობის სახ. უნივერსიტეტს
 გავეცნობით მანამდე  ისტორიას, სკოლაში მოვაწყობთ ფილმის ჩვენებას ივ, ჯავახიშვილზე, დავამზადებთ კედლის გაზეთებს,
 მოვაწყობთ ექსკურსიას სოფელ ხოვლეში, სადაც ვეწვევით ივ, ჯავახიშვილის სახლ-მუზეუმს, გავეცნობით მისი ცხოვრების ეპიზოდებს, მუზეუმის ეზოში წარმოვადგენთ პრეზენტაციებს,
ასევე, მოვინახულებთ,,ხოვლეგორას“ , სადაც არქეოლოგიური გათხრების შედეგად აღმოჩენილია ჩვ.აღ.მდე ადამიანის ნასახლარები, ჭურჭელი, ნახავენ უძველეს კოშკს, გოგირდის წყლებს, გაესაუბრებიან მოსახლეობას და გაიგებენ სოფლის ეთნიკურ,რელიგიურ წეს-ჩვეულებებს. დღის ბოლოს,ტყის პირას მოეწყობა სპორტული აქტივობები, კოცონთან შეაჯამებენ სხვადასხვა აქტივობიდან მიღებულ ცოდნას, შემოქმედებითი უნარების განვითარების ხელშეწყობის მიზნით მოსწავლეები საკუთარ შთაბეჭდილებებს  გააცოცხლებენ ნახატში, დაწერენ ესეს,.მოტივაციის ასამაღლებლად ყველა მონაწილეს გადაეცემა სიგელი , ხოლო საუკეთესო ესეებისა და ნახატის ავტორებს  ( იხ. დანართი 1)სამახსოვრო წიგნები. ესეებს შეაფასებს პროექტის ხელმძღვანელი ,მონაწილე მშობელი და ისტორიის მასწავლებელი. ხოლო საუკეთესო ნახატების ავტორებს გამოავლენენ თავად მოსწავლეები ღია კენჭისყრით მითითებულ კრიტერიუმებზე დაყრდნობით.
თბილისში დაბრუნებულები თავს მოვუყრით არსებულ მასალას , მიღებულ ინფორმაციებს და შევქმნით ბლოგს,,სადაც ავტვირთავთ ექსკურსიაზე მიღებულ შთაბეჭდილებებსა და ინფორმაციებს.








მოსალოდნელი შედეგები:
მოსწავლეებს განუვითარდებათ ინტელექტუალურ--შემოქმედებითი უნარები, პრაქტიკულად ნახავენ, თუ რა დატვირთვა შეიძლება ჰქონდეს ექსკურსიას, მოინახულებენ სოფელ ხოვლეს და მის ისტორიულ ღირსშესანიშნაობებს , გაეცნობიან ივანე ჯავახიშვილის როლს ქართველი ახალგაზრდების განათლებისთვის ზრუნვაში



ინდიკატორები:
პროექტის ფარგლებში შექმნილი ბლოგი,კედლის გაზეთები, ექსკურსიის ამსახველი ფოტოები და ექსკურსიაზე შექმნილი ნახატები, ესეები
მონიტორინგი და შეფასება:
მონიტორინგს ვაწარმოებთ აქტივობის დაგეგმვის და განხორციელების შემდეგ, გვექნება ჩანაწერების დღიურები, შეფასებისა და თვითშეფასების კითხვარები
დამატებითი ინფორმაცია:

დანართი1
ესეს შეფასების კრიტერიუმები

1
2
3
აზრის გადმოცემა

აზრი ბუნდოვანია, ლექსიკა არ შეეფერება სტილს
აზრი მეტნაკლებად მკაფიოდაა გადმოცემული, თუმცა თანამიმდევრულობა არაა დაცული, ლექსიკა შესაბამისია
აზრი მკაფიოდ , თანამიმდევრულად და შესაბამისი ლექსიკითაა გადმოცემული
შემოქმედებითი აზროვნება

ნაშრომი შაბლონური და ტრაფარეტული ფრაზებითაა გაჯერებული
ნაშრომში ჩანს მოსწავლის ნაწილობრივ ორიგინალური აზროვნება, თუმცა არაა ინოვაციური
ნაშრომში გამოვლენილია მოსწავლის შემოქმედებითი უნარი და ინოვაციურობა
არგუმენტირებული მსჯელობა
მოსწავლის გამოთქმული მოსაზრებები იშვიათადაა გამყარებული არგუმენტებით და თითქმის არ მოყავს მაგალითები
მოსწავლე გამოთქმულ მოსაზრებებს ნაწილობრივ ასაბუთებს არგუმენტებით და ცდილობს მაგალითების მოყვანას
მოსწავლე გამოთქმულ მოსაზრებას, ასაბუთებს არგუმენტებისა და შესაბამისი მაგალითების დახმარებით


ნახატის შეფასების კრიტერიუმები

1
2
3
ორიგინალურობა
ნახატში არ ჩანს მოსწავლის ორიგინალური და  შემოქმედებითი ხედვა
ნახატში ნაკლებად ჩანს მოსწავლის ორიგინალური და  შემოქმედებითი ხედვა
ნახატში ჩანს მოსწავლის ორიგინალური და  შემოქმედებითი ხედვა
თემასთან კავშირი
ნახატი არ არის  კავშირში პროექტის თემატიკასთან
ნახატი ნკლებადაა კავშირში პროექტის თემატიკასთან
ნახატი პირდაპირ კავშირშია პროექტის თემატიკასთან



* შენიშვნა: 
-        წარმოდგენილი ტექსტი უნდა იყოს ლაკონური და მკაფიოდ ასახავდეს პროექტის შესახებ ინფორმაციას.
დამატებითი ინფორმაცია
პროექტის განხორციელებაშიჩართული პირები
სახელი და გვარი
კლასი
პროექტის ფარგლებში შესასრულებელი ფუნქციები
1
შოთა აბგაიძე
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
2
ლუკა ბედინეიშვილი
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
3
გიორგი ბერუაშვილი
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
4
გვანცა ბიწაძე
VII
კედლის გაზეთის დამზადება
5
მერი ბუჯიაშვილი
VII
ნახატების გამოფენის მოწყობა
6
სალომე გელენიძე
VII
სპორტული აქტივობის
7
ანანო გურგენაძე
VII
ბლოგის შექმნა
8
გიორგი ექსეულიძე
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
9
გიორგი თეგეთაშვილი
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
10
თამარ იარაჯული
VII
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
11
დათო კენჭოშვილი
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
12
მერი კიკნაძე
VII
ნახატების გამოფენის მოწყობა
13
მარიამ მეძველია
VII
ბლოგის შექმნა
14
 ნათია მოლოდინი
VII
პრეზენტაციების მოწყობა
15
მარიამ მურვანიძე
VII
პრეზენტაციების მოწყობა
16
გიორგი პავლიაშვილი
VII
კედლის გაზეთის დამზადება
17
მარიამ რაზმაძე
VII
ბლოგის შექმა
18
ანა საბაძე
VII
კედლის გაზეთის დამზადება
19
ილია სლივკოვი
VII
პრეზენტაციების მოწყობა
20
თათია ჩხეიძე
VII
პრეზენტაციების მოწყობა
21
ლუკა ცალუღელაშვილი
VII
კედლის გაზეთის გაფორმება
22
გიორგი წიკლაური
VII
სპორტული ინვენტარის შეძენა
23
ცოტნე წიკლაური
VII
ბლოგის შექმნა
24
ანი წიწიკაშვილი
VII
პრეზენტაციების მოწყობა
25
დავით ხიხაძე
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
26
ერეკლე ხიხაძე
VII
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
27
ავთო ახალკაცი
XI
პრეზენტაციების მოწყობა
28
ანი  რუხაია
XI
ბლოგის შექმნა
29
დავით ღვინაძე
XI
სპორტული ინვენტარის შეძენა
30
ნიკოლოზ ბეგალაშვილი
XI
ბლოგის შექმნა
31
ნინო პაპიაშვილი
XI
ესეების წერის ორგანიზება
32
ნინო ცხვარიაშვილი
XI
ესეების წერის ორგანიზება
33
ეკა მეტრეველი
XI
ნახატების გამოფენის მოწყობა
34
ნიკა ლომიშვილი
XI
ნახატების გამოფენის მოწყობა
35
ავთო ჭყოიძე
XI
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
36
კობა წიკლაური
XI
სპორტული აქტივობის დაგეგმვა
37
ნანა აფაქიძე
XI
ნახატების გამოფენის მოწყობა
38
მარიამ მეზვრიშვილი
XI
ნახატების გამოფენის მოწყობა
39
ლუკა დორეული
XI
პრეზენტაციების მოწყობა
40
ავთანდილ თევზაძე
XI
ბლოგის შექმნა
41
ნინო გაბრიელაშვილი
XI
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
42
მარიამ ყოჩიაშვილი
XI
პრეზენტაციების მოწყობა
43
გიტო ბენდელიანი
XI
ბლოგის შექმნა
45
თამარ ივანიშვილი
XI
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
46
თინათინ მაისურაძე
XI
ბლოგის შექმნა
47
კაპიტონ მუმლაძე
XI
ბლოგის შექმნა
48
ქეთევან ღანიაშვილი
XI
ნახატების გამოფენის მოწყობა
49
დავით ბექაური
XI
ფოტომატიანის უზრუნველყოფა
50
სალომე ხვედელიძე
XI
კედლის გაზეთის მომზადება

პროექტის ბიუჯეტი
დასახელება
ერთეულის ღირებულება
რაოდენობა


სულ
1.
საკანცელარიო ნივთები 
1.1.
 ფორმატები
0.80 ლ
6ც 
4.8 ლ
1.2.
 ფლომასტერები
5ლ 
6ც 
30ლ 
1.3.
თაბახის ფურცლები
7ლ
1ც
7ლ
1.4.
პასტები
0.20
50.ც
10ლ
1.5
 მაგნიტური დაფა
60ლ 
1 ც
60ლ 
1.6
 მოლბერტი
35ლ 
2ც 
70ლ 
1.7
სიგელები
1ლ
50ც
20ლ
1.8
წიგნები
10ლ
4ც
40

სულ


241.80ლ 
2.
კვება 
2.1.
ძეხვები
10ლ
2კგ
20ლ
2.2.
პური (ბუტერბროტის)
0.50ლ
30ც
15ლ
2.3
წვენი
2ლ
10ც
20ლ
2.4
ყველი
7ლ
1,5კგ
10ლ
2.5
ორცხობილები
6ლ
3კგ
18ლ
2.6
ხილი
4ლ
4კგ
16ლ
2.7
ერთჯერადი ჭურჭელი
2.00
20ც
40ლ

სულ


139ლ 
3.
ტრანსპორტირება 
3.1.
 ექსკურსიის ტრანსპორტირება
300ლარი 
300ლარი 
3.2.





სულ


300ლ 
4.
სპორტული აქტივობის ინვენტარი 
4.1.
 ბურთი
25ლ 
2ც 
50ლ 
4.2.
 ლახტი
5ლ 
4ც 
20ლ 
4.3
ბადმიქტონი
30ლ
2ც
60ლ

სულ


130ლ 
პროგრამის ჯამური ბიუჯეტი                                                                                                         810 ლარი 80 თეთრი

* შენიშვნა: 
-        ბიუჯეტი უნდა შეიცავდეს მხოლოდ იმ სამუშაოებს/მომსახურეობის სფეროებს, რომლებიც შეესაბამება პროექტის ამოცანებს.
-        ბიუჯეტის პუნქტებზე ფასები/ღირებულება უნდა მიეთითოს ეროვნულ  ვალუტაში.
-        დანართის სახით წარმოადგინეთ  სკოლის საბანკო რეკვიზიტები, სადაც მოხდება თანხის ჩარიცხვა პროექტის გამარჯვების შემთხვევაში.

 * აუცილებელია: 
- პროექტის განხორცილების პროცესში მოხდეს მერიის ჩართულობის მკაფიოდ დაფიქსირება (ბანერებსა და საინფორმაციო მასალებზე ლოგოს დატანება, გახსნისა და დახურვის ღონისძიებაში ჩართულობადა ა.შ.).


No comments:

Post a Comment